Saturday 7 January 2012

At the beginning/ Na początek

parę słów o mnie. Dora Cherry to mój pseudonim artystyczny. Od bardzo dawna zawsze interesowały mnie robótki ręczne. Od około roku zajęłam się tym na poważnie, odkąd zaczęłam chorować. Z nudów od leżenia i siedzenia w domu moje ręce zaczęły mnie swędzać. No więc od tego momentu dziergam. Dzierganie także mi pomaga odganiać negatywne myśli. Piękne dzieła, które mi wychodzą spod drutów daje mi wielką radość i podnosi mnie na duchu. Robienie na drutach jest dla mnie terapią :)
W następnym poście będzie o czapce, która jest w trakcie tworzenia.
Kolor czapki jest inny niż na zdjęciu.

few words about me. Dora Cherry is my alias. I always been interest in handicraft from a long time ago. I start knitting seriously over a year ago from a moment when I started being sick. Lying and sitting at home my hands began itching from boring. That's why I knitting. Also knitting help me to get rid of my bad think and transfer it into thing which I create. I really enjoy it. Knitting is for me like therapy :)
Next I will post about hat.
The colour of hat is different than it shows in the picture.
(I'm still learning English) 


No comments:

Post a Comment